Menu

Verbeteren door zelfevaluatie Specifiek werkboek Sociale diensten (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

DEEL 4 METEN EN VERBETEREN

4 aandachtsgebieden:

Bewaking en meting
Beheersen van afwijkingen
Analyse van gegevens
Verbetering

Bewaking en meting - Vraag 45: In welke mate en op welke manier heeft de sociale dienst zicht op de tevredenheid van haar cliënten In welke mate en op welke manier wordt de tevredenheid van haar cliënten systematisch onderzocht en opgevolgd

Toelichting:

De sociale dienst moet systematisch de mate van tevredenheid van haar cliënten over haar hulpverlening achterhalen & opvolgen. Voor een sociale dienst is het belangrijk om de tevredenheid van haar cliënten te onderzoeken:

op die manier kunnen elementen van ontevredenheid opgespoord worden en kan de sociale dienst op basis hiervan oplossingen of verbeteracties zoeken, plannen en ondernemen
op die manier ku

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Personeel

Instrumentenmap kwaliteitszorg en zelfevaluatie. Praktisch aan de slag in lokale dienstencentra

Ruud Bourmanne
Inge Soens

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie - Specifieke leidraad voor het werken met projecten (5 ex.)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie specifiek werkboek OCWM's (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Personeel

Verbeteren door zelfevaluatie algemeen werkboek (pakket van 5)

Ruud Bourmanne

Bestel

Opleiding & vaardigheden

07 Oct

Opleiding: Gekonkelfoes in organisaties: Waarom roddelen niet zo onschuldig is

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 85

Schrijf u in