Menu

Klachtencommunicatie

door Karla Blomme, Jef Raeymaekers, Jef Verheyen

Prijs
€ 24.99
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

We zijn klachten meestal liever kwijt dan rijk. Vaak biedt een klacht echter een kans om de verstoorde relatie met de klant of burger te herstellen. In ‘Klachtencommunicatie’ komt u te weten hoe u het best reageert om constructief met de klant samen te werken. U krijgt hiervoor een aantal inzichten rond klachten en klachtenbehandeling mee en tips om schriftelijk en mondeling op gegronde en niet-gegronde klachten te reageren. Enkele specifieke klachtencases illustreren deze algemene principes zodat u zelf meteen aan de slag kan. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Over de auteur(s)

KB

Karla Blomme

Karla Blomme is ombudsvrouw van de stad Antwerpen. In die hoedanigheid behandelt ze jaarlijks zo'n 2000 klachten van burgers over de stedelijke dienstverlening.

Meer info
JR

Jef Raeymaekers

Jef Raeymaekers werkt bij communicatiebureau Ampersandt. Jef Raeymaekers is trainer-consultant klantgerichtheid, mondelinge communicatie en leidinggeven. 

Meer info
JV

Jef Verheyen

Jef Verheyen werkt bij communicatiebureau Ampersandt. Jef Verheyen is trainer-consultant schriftelijke communicatie en actief als copywriter.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Karla Blomme, Jef Raeymaekers, Jef Verheyen
ISBN (print): 978-2-509-02297-4
ISBN (digitaal): ²
Formaat: 190 x 205mm
Aantal pagina’s: 64
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

De website

Rosemie Callewaert

Bestel

Communicatie & informatie

De interactieve overheid

Bart Noels

Bestel

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel

Beleid, Communicatie

21 May

Communicatie belicht vanuit het bestuursdecreet

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 169

Schrijf u in

Communicatie & informatie

Goedzoeker of goudzoeker

Nicole Vranken

Bestel