Menu

Reputatiemanagement

door Geert Stox, Machteld Weyts

Prijs
45,-
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw, excl. verzendingskosten bpost.

Samenvatting

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. Via deze content leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie.

Over de auteur(s)

GS

Geert Stox

Geert Stox is zelfstandig consultant in branding en innovatie in binnen- en buitenland. Momenteel doceert hij ook strategische communicatie en brand management aan de Arteveldehogeschool, waar hij ook als onderzoeker aan verbonden is. Hij richt zich op human centric design in open contexten en de nieuwe economie.

Meer info
MW

Machteld Weyts

Machteld Weyts is master in de communicatiewetenschappen en bachelor in communicatiemanagement, pers en voorlichting. Na haar studies belandde ze bij De Lijn, waar ze het woord voerde en campagnes begeleidde. Hongerig naar meer kennis en met een groot hart voor jong talent, startte ze in 2007 als docent overheidscommunicatie aan de Arteveldehogeschool Gent. Daar begeleidde ze de studenten vooral bij praktijkopdrachten voor opdrachtgevers uit de overheidssector. Machteld was ook actief in onderzoeksprojecten die overheidscommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen. Haar doel is altijd om de theoretische inzichten te vertalen naar haalbare en realistische werkwijzen op de werkvloer. De Vlaamse overheid schakelt haar al enkele jaren in als externe lesgever om communicatie en beleid beter met elkaar te integreren. Sinds 2018 is ze bij Billie Bonkers aan de slag als account manager en communicatiestrateeg.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Geert Stox, Machteld Weyts
ISBN (print): 9782509026316
ISBN (digitaal): 9782509026521
Verschijningsdatum: 2016-01-06
Formaat: 190 x 205mm
Aantal pagina’s: 104
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariën
Sara Van Damme

Bestel

Communicatie & informatie

Visuele identiteit in 10 stappen

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Sociale media

Jan Van Hee

Bestel

Communicatie & informatie

Klare taal

Gonnie Put

Bestel

Communicatie & informatie

De interactieve overheid

Bart Noels

Bestel