Menu

Reputatiemanagement

door Geert Stox, Machteld Weyts

Prijs
24.99
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. Via deze content leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie.

Over de auteur(s)

GS

Geert Stox

Geert Stox is zelfstandig consultant in branding en innovatie in binnen- en buitenland. Momenteel doceert hij ook strategische communicatie en brand management aan de Arteveldehogeschool, waar hij ook als onderzoeker aan verbonden is. Hij richt zich op human centric design in open contexten en de nieuwe economie.

Meer info
MW

Machteld Weyts

Machteld Weyts is docent overheidscommunicatie en onderzoeker aan de opleiding communicatiemanagement van de Arteveldehogeschool. Daarnaast traint ze communicatie- en beleidsmedewerkers bij overheden en staat ze profit- en non-profitorganisaties bij met strategisch communicatieadvies. Haar aandacht gaat vooral naar nieuwe communicatieontwikkelingen en ondersteuningsnoden in een veranderend maatschappelijk klimaat.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Geert Stox, Machteld Weyts
ISBN (print): 9782509026316
ISBN (digitaal): 978-2-509-02652-1
Verschijningsdatum: 2016-01-06
Formaat: 190 x 205mm
Aantal pagina’s: 104
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

Visuele identiteit in 10 stappen

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Sociale media

Jan Van Hee

Bestel

Communicatie & informatie

Klare taal

Gonnie Put

Bestel

Communicatie & informatie

De interactieve overheid

Bart Noels

Bestel

Communicatie & informatie

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

Bestel

Communicatie & informatie

Analoog of digitaal? Inclusief communiceren in de internetsamenleving

Eric Goubin

Bestel