Van onderwijsbeleid tot klaspraktijk
door Luc De Man, Kris Denys
De actualisering van de eindtermen gaat niet alleen over de leerinhouden. Minstens even belangrijk is het statuut dat deze eindtermen in de toekomst zullen krijgen en de impact hiervan op de onderwijspraktijk.
In deze publicatie wakkeren verschillende topauteurs het debat aan over de architectuur van de eindtermen. Volgende pertinente vragen komen aan bod:
Met bijdragen van topexperts Roger Standaert, Marc Van den Brande, Patrick Loobuyck, Rien Rouw, Luc De Man en Kris Denys. Lees hier de inhoudstafel.
Abonnement op de reeks
Dit boek maakt deel uit van onze reeks Beleid voeren in het onderwijs. Abonnees op deze reeks ontvangen de drie pockets per jaar aan voordeeltarief. Ze krijgen ook gratis de publicatie Beleid voeren in het onderwijs. Een selectie uit 7 jaar Handboek beleidvoerend vermogen.
In de reeks diepen we actuele thema’s uit die raakvlakken hebben met zowel onderwijsbeleid als school- en klaspraktijk. Voor leerkrachten, directeurs, schoolbestuurders, lerarenopleiders, beleidsverantwoordelijken en iedereen die zich betrokken voelt bij hedendaagse ontwikkelingen in het onderwijs. Gastauteurs leveren kwaliteitsvolle bijdragen op basis van hun expertise en ervaring, de coördinatie is in handen van een divers samengestelde redactieraad.
Auteur(s): | Luc De Man, Kris Denys |
ISBN (print): | 9782509028419 |
Verschijningsdatum: | 2016-10-28 |
Type | Vastbladig boek |