Menu

Sociale media

door Jan Van Hee

Prijs
25,-
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

Sociale media zijn niet meer weg te denken en genereren tal van uitdagingen en opportuniteiten op vlak van informatiemanagement. Overheden en (non-profit)organisaties hebben de verantwoordelijkheid om de burger kwalitatief te informeren via diverse communicatiekanalen en zo ook sociale media.

Er stellen zich echter enkele vragen:

  • Wat zijn die sociale media, en zijn ze ook nuttig of zelfs essentieel voor overheden en organisaties?
  • Welke sociale media zijn er?
  • Hoe pakt u dat veilig aan, ‘iets doen op sociale media’?
  • Hoe neemt u het op in uw beleid?
  • Wat zijn de gevolgen voor uw ‘online reputatie’ en dataveiligheid?

Over de auteur(s)

JVH

Jan Van Hee

Jan Van Hee is gepassioneerd door kennis- en informatiemanagement en is docent, onderzoeker en teamleider aan de Arteveldehogeschool. Hij werkte jarenlang als bedrijfsleider, zelfstandig opleider en consultant. In Gent en Antwerpen studeerde hij politieke wetenschappen, bibliotheek- en informatiemanagement en bedrijfseconomie. Hij organiseerde het jaarlijkse congres #IMGent en andere studiedagen. Verschillende publicaties zijn van zijn hand.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Jan Van Hee
ISBN (print): 9782509026712
ISBN (digitaal): 978-2-509-02679-8
Verschijningsdatum: 2016-02-04
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel

Communicatie & informatie

Digitale Nieuwsbrieven

Kristof D'hanens

Bestel

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariƫn
Sara Van Damme

Bestel

Communicatie & informatie

Visuele identiteit in 10 stappen

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Reputatiemanagement

Geert Stox
Machteld Weyts

Bestel