Menu

Sociale media

Jan Van Hee

Bestel uw printeditie

De eerste socialemediastrategie: luisteren

Ik bekijk sociale media vaak als een relatie. En wat is er van levensbelang in een goeie relatie Luisteren.

Zoals hierboven al aangeduid hebben sociale media ervoor gezorgd dat gebruikers een platform hebben om van alles op te vertellen. Soms tegen hun vrienden, soms publiekelijk, soms tegen ons. En dat biedt opportuniteiten en verplichtingen op het vlak van luisteren.

De verplichting is simpel. Als je met een Facebookpagina of Twitteraccount of eender wat begint, is het heel belangrijk om te weten wanneer mensen op dat platform iets aan je vragen. Als mensen om 18.03 uur je callcenter bellen, hoort niemand dat je niet opneemt. Maar als iemand op Twitter een klacht de wereld instuurt, en je weet het niet, kan dat grotere gevolgen hebben. Het is een beetje als een telefoon die blijft rinkelen, in het openbaar.

Dat heeft mogelijk een impact op de werkuren. Want in de 62 niet-kantooruren die vrijdagavond scheiden van maandagochtend, kunnen er veel kleine drama&r

Dit artikel verder lezen?

Bestel deze publicatie

  • eenmalige betaling
  • geen verplichtingen achteraf
Bestel uw printeditie

Neem een abonnement

  • jaarlijkse betaling
  • publicaties altijd up to date
  • toegang tot inhoud op maat
Meer informatie

Ook interessant

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Effectief gedrag veranderen met het 7E-model

Fran Bambust

Bestel uw printeditie

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariën
Sara Van Damme

Bestel uw printeditie

Beleid, Communicatie

26 Nov

Opleiding: Communicatie belicht vanuit het bestuursdecreet

Locatie: Uitgeverij Politeia, Keizerslaan 34, 1000 Brussel

Prijs: € 169

Schrijf u in