Menu

Allemaal digitaal?

Ilse Mariën , Sara Van Damme

2016-11-28

Bestel

Allemaal radicaal digitaal of verruimen we onze blik?

Binnen de Stad Gent is het Project Operationele Doelstelling Loket en Onthaal (afgekort POD LEO) actief. Dit masterproject – dat zijn tweede legislatuur loopt – streeft naar de optimalisering van een kwaliteitsvolle dienstverlening. De Stad werkt al een aantal jaar aan een zo optimaal en klantvriendelijk mogelijk contact met de burger. De rode draad in dit project is de multikanaalstrategie. Waar mogelijk krijgt de burger de kans om het kanaal te gebruiken dat het meest en het best aansluit bij zijn profiel.

In het project wordt sterk ingezet op een centrale en een decentrale dienstverlening, met als doel om alle burgers een fysiek loket dicht bij zijn/haar woonplaats aan te bieden. Met één administratief centrum en dertien dienstencentra is er een grote spreiding van fysieke loketten over het Gentse grondgebied. Daarnaast is Gentinfo het centrale aanspreekpunt voor de Gentse burger. In 2015 verwerkte Gentinfo in totaal 131 411 contacten:

    Dit artikel verder lezen?

    Bestel deze publicatie

    • eenmalige betaling
    • geen verplichtingen achteraf
    Bestel

    Ook interessant

    Communicatie & informatie

    Later word ik strateeg

    Philippe De Vries
    Maarten Debecker

    Bestel

    Communicatie & informatie

    Webcare

    Lie Lauwers

    Bestel

    Communicatie & informatie

    Digitale Nieuwsbrieven

    Kristof D'hanens

    Bestel

    Communicatie & informatie

    2020 - Het visuele netwerk

    Christophe Ruys

    Bestel

    Communicatie & informatie

    Visuele identiteit in 10 stappen

    Christophe Ruys

    Bestel

    Communicatie & informatie

    Sociale media

    Jan Van Hee

    Bestel