Menu

Een sterk draagvlak in 10 stappen

Participatie, stakeholdermanagement en strategische communicatie

door Bart Derwael

Prijs
24.99
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

Een breed draagvlak is meer dan ooit een kernvoorwaarde om een beleid, project of idee duurzaam vorm te geven. Burgers, medewerkers en klanten eisen terecht en steeds nadrukkelijker hun plek op bij beslissingsprocessen van overheden, organisaties en ondernemingen. Inspraak en participatie zijn dus absoluut noodzakelijk maar niet voldoende.

Draagvlakcreatie is een delicate evenwichtsoefening in strategische communicatie met belanghebbenden en vergt dus naast uitzonderlijke communicatievaardigheden ook uitstekend people management. Via deze content leveren we de bouwstenen voor succesvolle draagvlakcreatie in een logisch en helder 10-stappenplan. Voorts inspireren we de lezer met soms verrassende toepassingen van recente ontwikkelingen op het vlak van communicatie.

Marketingtechnieken die gebruikt worden om merken onder de aandacht van consumenten te brengen, bieden overheden en organisaties volop kansen om samen met hun medewerkers en klanten te bouwen aan een sterk draagvlak voor hun beleid, project of idee. Deze content is een must voor bestuurders en medewerkers van lokale overheden, organisaties en verenigingen.

Over de auteur(s)

BD

Bart Derwael

Bart Derwael is licentiaat in de Communicatiewetenschappen (KULeuven) en zaakvoerder van communicatiebureau Panenka communication. Hij is tevens directeur leerlingenaangelegenheden bij scholengroep Onze-Lieve-Vrouw (Campus Sint-Aloysius) 

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Bart Derwael
ISBN (print): 9782509025562
ISBN (digitaal): 978-2-509-02587-6
Verschijningsdatum: 2015-11-16
Formaat: 190 x 250mm
Aantal pagina’s: 55
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Bestuur & organisatie, Cultuur & vrije tijd

Strak plan! Een jonge stempel op het meerjarenplan en de BBC | pakket van 10

Bestel