Menu

Analoog of digitaal?

Inclusief communiceren in de internetsamenleving

door Eric Goubin

Prijs
45,-
E-book met 5 persoonlijke downloads.
Deze prijs is incl. btw, excl. verzendingskosten bpost.

Samenvatting

Niet alleen in de bedrijfswereld, maar ook bij de overheid en in de socialprofitsector zet de digitalisering van diensten en informatie zich door. Verschillende overheidsinstellingen, van het federale tot het lokale niveau, besparen op gedrukte communicatie. Maar hoe zorgt een overheid ervoor dat geen enkele bevolkingsgroep uit de boot valt?

Deze content geeft op een heldere manier mee hoe u alle burgers blijft bereiken en welke communicatiemiddelen u daarvoor nodig hebt.

 

Ook beschikbaar in

Over de auteur(s)

EG

Eric Goubin

Eric Goubin is wetenschappelijk medewerker bij Kortom en onderzoeker en docent bij de hogeschool Thomas More. Hij studeerde communicatiewetenschappen en politieke wetenschappen (Vrije Universiteit Brussel). Hij startte zijn loopbaan in de journalistiek en bij het communicatiebureau MIOS. Sinds begin jaren negentig is hij verbonden aan Thomas More, eerst als docent en opleidingshoofd, later als onderzoeker en onderzoeksverantwoordelijke. Hij richtte er het expertisecentrum Memori op. In 2000 stond hij mee aan de wieg van Kortom, de vereniging voor overheidscommunicatie. Eric Goubin realiseerde reeds tal van projecten, publicaties en vormingen rond communicatiebeleid, innovatie en sociale inclusie.

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Eric Goubin
ISBN (print): 9782509023940
ISBN (digitaal): 9782509024015
Verschijningsdatum: 2015-04-14
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

Later word ik strateeg

Philippe De Vries
Maarten Debecker

Bestel

Communicatie & informatie

Webcare

Lie Lauwers

Bestel

Communicatie & informatie

Digitale Nieuwsbrieven

Kristof D'hanens

Bestel

Communicatie & informatie

2020 - Het visuele netwerk

Christophe Ruys

Bestel

Communicatie & informatie

Allemaal digitaal?

Ilse Mariƫn
Sara Van Damme

Bestel

Communicatie & informatie

Visuele identiteit in 10 stappen

Christophe Ruys

Bestel