Inhoudsopgave
- Kadering van het onderzoek
- Ontstaan van DuLeGO!
- Kader Duaal Leren9 Duaal Leren: een volwaardige kwalificerende leerweg – conceptnota bis www.syntravlaanderen.be/sites/default/files/uploads/Duaal-leren/conceptnota-bis_duaal_leren_-_een_volwaardige_kwalifice-rende_leerweg_20150625_def_versie.pdf
- Tijdlijn screening en intake voor duaal leren
- Onderzoeksmethodologie projectdoelstelling 1
- HOOFDSTUK 1 Draaiboek ICE-model
- HOOFDSTUK 2 Kickstart en duaal leren
- HOOFDSTUK 3 Onderwijsloopbaanbegeleiding
- Leidraad loopbaanleren
- 1. Kwaliteitenreflectie
- 2. Motievenreflectie
- 3. Werkexploratie
- 4. Netwerken
- 5. Zelfsturing
- Materialenlijst
- Indicatoren loopbaancompetenties71 Samenvatting van de vijf loopbaancompetenties, project Stimulering LOB
- Bronnen
- HOOFDSTUK 4 Beleidsaanbevelingen
- BIJLAGE 1 Leidraad Casussen73 De tools die bij deze leidraad horen zijn ook beschikbaar op www.dulego.be
- BIJLAGE 2 ME-tool
- BIJLAGE 3 WE-tool
- BIJLAGE 4 Leidraad Exploratie
- Notities