Inhoudsopgave
- AN OFFICE SPACE ODYSSEY – THEMA’S IN DE ZOEKTOCHT NAAR DE JUISTE WERKPLEK
- AFFORDANCES ALS UITNODIGENDE KWALITEITEN
- HET MEDIUM ALS BOODSCHAP – EEN CASE: MIT GEBOUW NR 20
- DAAR DOEN WE HET VOOR: KENNISWERK
- STRATEGISCHE WERKPLEKONTWIKKELING ALS HEFBOOM VOOR KENNISDELING
- HAPPY OFFICES – OVER WAT KENNISWERKERS ‘DRIJFT’
- KANTOOROMGEVING EN INNOVATIE
- UIT DE TIJD DAT DE MENSEN NOG PRAATTEN – OVER DIALOGEN EN CONVERSATIES
- LUIDOP WERKEN – IDEAS HAVING SEX
- BROEIHAARDEN VAN SERENDIPITEIT
- DIGITAAL WERKEN, FYSIEK BELEVEN
- RUIMTELIJKE ORDENING EN BEDRIJFSCULTUUR – EEN CASE: ATLASSIAN
- WAT ALS … HET BESTE KANTOOR GEEN KANTOOR IS?
- EEN BEETJE VISIE VOOR DE REEKS ‘HET NIEUWE ORGANISEREN: ALLES EVEN IN FORMATIE’
- OVER DE AUTEURS