Menu

Bestellen & betalen

Bestelling

U kan bestellen bij Politeia in 2 eenvoudige stappen:
  1. Voeg een product (publicatie, thematisch abonnement, opleiding) toe aan uw winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer uw bestelling en vul uw gegevens in.
Als u nog geen account hebt, dan kan u dit tijdens het bestellen aanmaken.
U kan uw bestelling eveneens per mail plaatsen bij onze klantendienst. Vermeld in dit geval steeds duidelijk de facturatie- en leveringsadressen.
Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling aanvaarden.
Staat uw bestelling in uw klantenzone Dan is het gelukt.
Na het plaatsen van een bestelling versturen we steeds ook een bevestiging naar uw e-mailadres. Indien u echter geen bevestiging hebt ontvangen en de bestelling staat niet in uw account, neem dan contact op met onze klantendienst.
Indien u een product meerdere keren hebt besteld, dan bezorgt u uw correcte bestelling per mail aan onze klantendienst. Als de bestelling nog niet is verzonden, dan bezorgen wij u enkel de correcte bestelling. Als de bestelling al verzonden is, kan u ons de verkeerde producten terug bezorgen.
Zolang u uw bestelling niet heeft afgerond, kan u uw bestelling nog aanpassen. Indien u erna nog een wijziging wilt doorgeven, kan u onze klantendienst contacteren.  

Levering

Indien alle bestelde publicaties reeds verschenen en in voorraad zijn, zal u uw bestelling ten laatste na 10 dagen ontvangen.
De bestellingen van publicaties die nog niet beschikbaar zijn, worden apart gehouden en op een latere datum geleverd. De publicatie verschijnt in dat geval op uw factuur met ‘0’ als hoeveelheid.
Alle prijzen op onze website zijn excl. verzendingskosten. Wij gebruiken de verzendingskosten van bpost. De verzendingskosten van uw bestelling worden berekend in het winkelwagentje op basis van het gewicht van uw pakket. Alle verzendingskosten zijn geldig voor levering in België, tenzij anders vermeld en onder voorbehoud van zetfouten. De verzendingskosten naar het buitenland zijn afhankelijk van de afstand en het gewicht van de bestelling.
U ontvangt uw bestelling normaal gezien ten laatste 10 dagen nadat wij uw bestelling ontvangen hebben. Indien de publicatie niet voorradig is, kan dit langer duren.
U kan de verwerking van uw bestelling nauwgezet opvolgen via uw klantenzone. Indien u uw bestelling er niet terugvindt, kan u contact opnemen met onze klantendienst.

Betalen

U kan enkel achteraf betalen via overschrijving. We bezorgen u een factuur na ontvangst van uw bestelling.
U ontvangt uw factuur op papier via het opgegeven facturatieadres of als PDF per e-mail. U kan uw factuur ook steeds terugvinden in uw klantenzone.
We versturen onze facturen ofwel op papier ofwel in PDF-formaat per mail. Als u uw factuur in de toekomst op een andere manier wenst te ontvangen, kan u dit doorgeven aan onze klantendienst.
Om een openstaande factuur te betalen, bezorgt u ons voor de vervaldatum een overschrijving ter waarde van het juiste bedrag en met vermelding van de gestructureerde mededeling.
Indien u een vergissing hebt gemaakt bij uw betaling, neemt u contact op met onze klantendienst. Bezorg ons zeker ook het factuurnummer waarover u een vraag heeft.