Webinar: Gewenst gedrag en sanctiebeleid in het onderwijs
Samenvatting
Een weerbarstige leerling, een moeilijke klasgroep, hardnekkige telaatkomers: scholen slagen er niet altijd in om met hun sanctiebeleid jongeren gewenst gedrag aan te leren.
In dit webinar worden enkele nijpende problematieken in het basisonderwijs besproken die leerkrachten – met behulp van het 4 lademodel – op een nieuwe manier kunnen aanpakken. Dominique Roos legt ook stapsgewijs uit hoe het 4 lademodel op school geïntroduceerd en geïmplementeerd kan worden.
Schrijf drie personen in van eenzelfde organisatie, en de vierde persoon mag gratis deelnemen.
Deze opleiding is bestemd voor:
Onderwijs
Over de spreker
Dominique Roos is reeds decennialang actief in de hulpverlenings-, onderwijs- en managementwereld. Via het Centrum voor Andragogiek en het Centrum Nascholing voor Onderwijs, verbonden aan de universiteit van Antwerpen, en via AMODO traint en coacht ze professionals uit het onderwijs, lokale en federale overheden en bedrijfsleiders van KMO's in het aangaan van de uitdagingen die zich in een snel veranderende maatschappij op de werkvloer stellen.